از ابتدای سال تاکنون بیش از 1600 مورد اخطار هوایی داشته ایم

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
از ابتدای سال تاکنون بیش از 1600 مورد اخطار هوایی داشته ایم

سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از 1600 مورد اخطار هوایی داشته ایم.

سرتیپ اسماعیلی در این مراسم اظهار داشت: از جنگ جهانی دوم به بعد که حدود 70 سال می‌گذرد نظم جهان شکل خاصی به خود گرفته است و چون بعضی از حکومت‌ها با مبنای دینی و اعتقادی شکل گرفته‌اند این به اصطلاح نظم را به چالش کشیده‌اند که این چالش به زعم ما حق است و حق باید در جای خود بنشیند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ما باید بدانیم چه وظایفی داریم و عملکرد متناسب با این وظایف داشته و به فهم و درک قابل قبولی دست یابیم که لازمه این امر، وحدت و همدلی است که اگر نباشد وضع فعلی را از دست خواهیم داد.

وی افزود: غرب می‌گوید به دنبال آزادی و حقوق بشر است اما چه آزادی که ازدواج منحوس همجنس‌بازان را قانونی می‌کند و چه حقوق بشری که کودک کشی می‌کند، با کشوری معاهده نظامی می‌بندد اما به آن کشور خیانت می‌کند، زندان های مخفی در سراسر دنیا دارد و سلاح به کسانی می‌دهد که علیه زنان و کودکان بی‌گناه مورد استفاده قرار می‌دهند.

سرتیپ اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشترکات پدافند هوایی با نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:  کنترل جاده های برون شهری و درون شهری از وظایف نیروی انتظامی است و کنترل راه‌ها و کریدورهای هوایی و مناطق حساس و حیاتی از وظایف قرارگاه پدافند هوایی می باشد.

 او در ادامه گفت: حساسیت پدافند هوایی در مورد مناطق حساس و حیاتی چند برابر است و هر کس بخواهد فکر بدی در مورد این مناطق کند، عواقب سختی در انتظار او خواهد بود .

امیر اسماعیلی افزود: برخورد قاطعانه پلیس با متخلف در پدافند هوایی هم وجود دارد به طوریکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 1600 مورد اخطار هوایی داشته ایم. یعنی اگر افسر جوان ما بی‌توجهی کند آسمان کشور می‌شود مانند بعضی از کشورها که انواع هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین بر فراز آن بدون اخذ مجوز پرواز می‌کنند.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که اگر امنیت جاده‌ها برقرار نبود کسی اتومبیل نداشت، افزود: هدیه پلیس به مردم همگام با ارتقای بصیرت، عمل و فناوری؛ همین مسیر امن است




:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 18 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: